|
1. Tarjottavat liikennepalvelutReittiliikennettä Ylä-Savossa joiden aikataulut saatavilla Oy Matkahuolto Ab:n ylläpitämässä valtakunnallisessa tietokannassa , www.matkahuolto.fi .
|
|
2. Palveluista ja niiden muuttumisesta tiedottaminenReittiliikenteen muutoksista ilmoitetaan Oy Matkahuolto Ab:n ylläpitämässä tietokannassa.
|
|
3. Käytössä olevat liput ja niiden hinnatMatkalippujen hinnat määräytyvät Oy Matkahuolto Ab:n hinnoittelun mukaisesti.
|
4. Informaatio- ja lippujärjestelmätYhtiömme normaali toimistoaika on arkisin ma – pe 09.00 – 17.00 mutta äkillisten toimeksiantojen ja mahdollisten häiriötilanteiden vuoksi olemme luoneet päivystysjärjestelmän joka toimii kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.
|
|
5. Käytössä olevat ajoneuvotAjoneuvokalustomme koostuu yli 30:sta nykyaikaisesta henkilö- tai linja-autosta. Kuljetustehtävä suoritetaan ajoon parhaiten sopivalla kalustolla ottamalla huomioon mm. asiakkaan vaatima auton esteettömyys, pyörätuoli- ja paarivarustus tai tilausajovarusteet. Kaikissa autoissamme on turvavyöt ja alkolukko ,( poislukien vara-autot). Autokalustoamme huolletaan säännöllisesti joko omassa huoltokorjaamossamme tai ns. merkkikorjaamoilla. Kalustomme siisteyteen kiinnitetään myös erityistä huomiota ,jotta matkustaminen olisi mahdollisemman miellyttävää ja turvallista.
|
|
6. Asiakastyytyväisyyden mittaaminenAsiakastyytyväisyys on toimintamme perusta ja erittäin tärkeä arvo. Sitä seurataan / siihen kiinnitetään huomioita jatkuvasti. Palautetta saadaan mm. suoraan asiakkailta tiedustelemalla, asiakkailta kuultuna, puhelimitse tai yrityksen nettisivujen ”palautetta” sivun kautta. Kaikenlaiseen palautteeseen reagoidaan mahdollisimman pikaisesti ja tarvittaviin korjaustoimenpiteisiin ryhdytään välittömästi jos epäkohtia ilmenee
|
|
7. Valitusten käsittely, hinnan palautus, sopimusten purku ja vahingonkorvausValitukset käsitellään ja niihin vastataan asiaan kuuluvalla tavalla. Asian koskiessa vahingonkorvausta tai hinnan palautusta, asia tutkitaan aina tapauskohtaisesti ja korvauksen ollessa aiheellinen korvataan vahinko asiakkaan kanssa keskenään neuvoteltavalla tavalla. Valmismatkoissa / pakettimatkoissa noudatamme valmismatkalain ehtoja. Sopimukset sovitaan tai puretaan aina sopimusehdoissa erikseen mainitulla tavalla neuvottelevien osapuolten kesken. Varsinaisia vahinkoja varten meillä on hyvin kattava vakuutusturva, joka korvaa vahingot korvauskäytännön mukaisesti.
|
|
8. Vammaisten ja liikuntarajoitteisten matkustajien käytettävissä olevat palvelutHuomattava osa pienoisbussikalustoamme on hyvin varustettu vammaisten ja liikuntarajoitteisten asiakkaiden palvelemiseen. Autot ovat joko matalalattiaisia tai ne on varustettu pyörätuolien nostamiseen tarkoitetulla nostimella. Yhtiöllä on käytössä myös paareja joilla voidaan suorittaa kiireettömiä paarikuljetuksia. Henkilökuntamme on hyvin osaavaa liikuntaesteisten asiakkaiden / ryhmien kanssa toimimiseen ja heidän avustamiseen. Reittiliikenteessä olevat bussimme eivät ole esteettömiä joten niissä ei ole erikoisvarusteita liikuntarajoitteisten henkilöiden tarvitsemien välineiden, esim. pyörätuolit, nostamista varten.
|
|
9. Henkilökunta ja omat arvommeHenkilöstömme on osaavia, motivoituneita alan ammattilaisia jotka ovat tottuneet erilaisten asiakasryhmien kanssa hyvään palveluun. Yhtiömme arvoihin kuuluu henkilöstömme arvostamisen lisäksi työkykyä ylläpitävä ja sitä parantava / ennakoiva toiminta. Asiakkaan arvostaminen on toimintamme tärkeitä perusteita .Tähän pyritään laadukkaalla palvelulla , etsimällä uusia ideoita, pitäen toiminta kannattavana ympäristö huomioon ottaen.
|